fredag 7 januari 2011

WOW!!!

-3,5 kg på bara fem dagar! Ok, det är nog mestadels vätska men skitbra ändå. Jag är mer än nöjd. Nu gäller det ju såklart att fortsätta äta nyttigt efter detoxen och inte falla tillbaks till allt för mycket onyttigheter.
Vi sa att vi skulle köra detox i två veckor. Idag är dag 5, alltså 9 underbara dagar kvar. Just nu känns det hur enkelt som helst. Är lite småhungrig ibland men eftersom jag planerar varje dag vad som ska ätas så är det inte så jobbigt längre och jag håller mig till detoxkosten. Som jag skrivit tidigare är de första tre dagarna jobbigast men sedan rullar det på.
Imorse vaknade jag 5:13 av mig själv. Har nog sovit knappa 6 timmar men kände mig rätt pigg ändå. Detoxen?

Har under morgonen även fått de bästa nyheterna! Jag har nämligen blivit faster till en liten tjej. Lillebror i Finland och hans flickvän har fått en liten. Underbart. Hoppas kunna åka hälsa på under våren, vi har inte träffats på ett par år om inte mer. Tur att det finns facebook och internet så man kan hålla kontakten ändå.
Just nu känns denna fredag helt underbar, har en lyckokänsla i kroppen som jag inte känt på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar