torsdag 6 januari 2011

Då kör vi....

Ok då testar jag det här med att blogga då. Har tänkt göra det förut och startade en blogg en gång men det blev inte som jag tänkt mig. Vet inte om jag kommer orka detta heller då livet med två små, heltidsarbete och annat gör att tiden är knapp. Men jag ger det ett försök! Bloggen kommer vara en mix av mina intressen och det som pågår i mitt liv, som de flesta bloggar är.
Nu tänkte jag i alla fall fokusera mest på min detox. Som så många gånger förut startar jag året med att försöka satsa på ett nyttigare liv. I år har jag faktiskt inte avgett några löften.. eller jo.. att 2011 ska bli mitt år. 2010 blev inte det roligaste året hittills men i år ska det bli bättre. Livet är ju kämpigt, upp och ner och det har jag inga problem med. Nu har jag dock kämpat med diverse saker och känner mig lite lättare till sinnet och då ska jag passa på och försöka ändra på det jag kan ändra på och skapa det liv jag vill ha. Så det så. Vi börjar lite lätt med detox...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar