tisdag 31 maj 2011

Solskensexistentialism

Äntligen lite fint väder! Igår blev det träning som vanligt, riktigt skönt. De senaste gångerna har jag stått längts fram och gett 110%. Älskar känslan när man tar ut sig och blir genomsvettig. Körde dessutom plankan 1x40 + 1x30 men var riktigt trött så jag orkade inte en tredje. Körde ändå riktigt hårt på jympan så jag är väldigt nöjd! Ikväll blev det en lång powerwalk. Känns faktiskt som mina träningsbyxor blivit liiite större än de var för ett tag sedan. Tummen upp.

Maten går just nu åt skogen men jag orkar inte ens bry mig. Jag äter lite av varje, njuter och har inget dåligt samvete så det kanske är bra. Solen skiner och jag orkar inte bry mig. Samtidigt funderar jag mycket över livet och mer därtill. Gärna sittandes i solen... fan vad skönt det är att bara drömma bort sig i solen. Men ja.. livet är inte alltid lätt ändå trots solsken.

Imorgon väntar i alla fall ett spabesök så det ser jag fram emot jättemycket! Ska bli riktigt lyxigt.

1 kommentar:

  1. MascotNinjaCrouchingInHandbag1 juni 2011 kl. 01:01

    Gillar verkligen ordet solskensexistensialism!

    Livet är upp och ner, men man får göra det bästa av situationen och bara se till att allt ordnar sig tillslut!

    SvaraRadera