lördag 14 maj 2011

Längtar....

efter att bli bortskämd. Får man det? Ja det får man tycker jag. Det var ett bra tag sedan jag gick på ansiktsbehandling eller pedikyr. Massage har jag lite svårt för på salong, känns jobbigt att någon främmande tar på min kropp. Har hela veckan suttit och dagdrömt om någon skön ansikts- eller fotbehandling. Fötterna skulle verkligen behöva lite TLC om man säger så.
Det ska öppna en salong tvärs över gatan här i min lilla förort. De har 20% rabatt på behandlingarna som bokas nu i maj.. ska man unna sig lite lyx? Får tänka på saken.

1 kommentar:

  1. låt oss prata lite allvar. Världen skulle på många avseende se bättre ut om vi kunde kompromissa mindre och om vi kunde låta oss njuta och unna oss mer på ett subjektivt sätt. Låt oss vara nöjda i stundens dynamik utan att stanna upp och stelna och vara för mycket nöjd. Då blir det fel. Så låt oss göra ngt åt det. Gå över gatan och köp en rad behandlingar....NU...bra..jag hör dina steg...precis..över gatan och sen in i butiken. BRA.

    SvaraRadera