onsdag 25 maj 2011

Nerver

Haft en lite halvtrist dag idag. Inte riktigt i form men inte jättesjuk heller. Iväg med killarna till förskolan, stressigt med alla grejer som skulle kommas ihåg; matsäck, nyckel till barnvakten, jackor, packa ihop allt jag behöver till vårruset, matlåda you name it. Men jag tror jag fick ihop allt ändå! På jobbet var det strömavbrott och det tog ca 5 timmar tills elkillen kom förbi.. hmpf. Satte inte direkt den bästa stämningen för dagen men allt ska väl vara en prövning. Som tur var så fick vi igång allting efter lunch och man kunde börja jobba lite. Har haft radion ganska högt med dunka dunka så man ska komma i stämning. Laddat med pasta till lunch, ordentligt mellanmål osv. Försökt komma ihåg att dricka också. Nu ska jag strax byta om och sedan är det vårruset som gäller a.k.a vårbuset! Trist bara med ösregn men solen tittar ändå fram så det är väl någon övergående skur hoppas jag. Målet är iaf att komma under 40 minuter.. det borde jag klara. Helst skulle jag ju se att jag hamnar på max 30 men men.. vi får se hur blåsigt det är och hur lerigt det blivit efter regnskurarna.

2 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig. Blir stolt över din kämparanda och lite avundsjuk. Dina pojkar var iaf helt underbara idag och skötte sig exemplarisk(stavning?). Ses snart. Älskar dig <3 Puss

    SvaraRadera
  2. Inte vara svartsjuk, så fantastisk är jag inte, men tack iaf! Skönt att grabbsen skötte sig! Älskar dig med. Puss!

    SvaraRadera