torsdag 26 maj 2011

Rus och bus

Vårruset gick galant! Sprang den på 27:22 vilket känns kanon.. dock blir jag nu osäker på om det verkligen kan stämma.. känns lite snabbt för att vara jag men det var den rapport jag fick av den som hade koll på tiden.
Trevligt nog träffade jag på min kompis E och hennes syster i vårrusvimlet så vi hade sällskap i starten och efteråt. Picnick fick jag med av hennes gäng! Väl hemma var jag så trött och tog en lååång supervarm dusch. Jag var visst så trött efter gårdagens lopp att jag inte vaknade till klockan imorse och "försov" mig. Verkar som jag behövde den extra sömnen. Idag har jag iaf känt mig riktigt nöjd och glad över min prestation. Känns otroligt bra när man klarar ett mål. Nu är det ju inget superlopp men iaf, en bra början. Jag har ju länge varit manad att springa tjejmilen så får se om jag kan hålla i träningen över sommaren så kanske det blir milen i september.. time will tell.

Annars har det väl inte hänt allt för mycket förutom att jag äntligen gick förbi frisören och klippte mig. Det var på tiden för mitt hår var riktigt slitet. Jag fönar ju helst håret efter varje tvätt då mitt tunna hår får lite mer struktur då. Men nu känns det iaf skönt med lite fräschare om än kortare hår!
Bara jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar