tisdag 1 februari 2011

J.R

Åh.. jag älskar Joshua Radin (även om Jesper tycker han är bögig haha). Jag tycker han är lite söt. Men framför allt älskar jag hans musik. Fin. Meningsfulla texter. Jag har alltid haft en förkärlek till poesi och läser fortfarande då och då. Älskar att läsa gamla dikter i en bok som jag snott av mormor "An anthology of famous english and american poetry". Tillbaka till J. R. Han skriver fina låtar och jag blev så ledsen när han avbokade sin Sverigespelning i höstas. Nu håller jag utkik för nästa spelning, då måste jag gå se honom. En av mina första favoriter av honom var denna låt, den är fin. Om jag gifter mig någon gång skulle jag vilja ha den på mitt bröllop. Och tänkt om jag gifter mig med Jesper.. då kommer han inte vilja ha bögmusik.. haha...
TILLÄGG: Jag har absolut inget emot bögar. Jag lägger ingen värdering i vad "bögmusik" är. Jag är öppensinnad och har absolut inget emot homosexuella eller så.. ville bara förklara så det inte misstolkas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar