söndag 6 februari 2011

Back on track

Åh, nu känner jag mig mycket bättre! Ätit bra hittills idag (har iofs hela dagen på mig att fucka till det men det ska jag inte) och tränat! Yes! Hon som kör mitt favoritpass på måndagar kör även på helgmorgnarna så jag tog mig till söder och kl 10-passet. Känns otroligt bra och jag är imponerad över att det inte var särskilt jobbigt. Jag kunde tagit i mer men jag ville inte ta ut mig. Blev absolut svettig, orkade hela passet men hade som sagt kunnat trötta ut mig lite mer. Men imorgon är en ny dag och jag har bokat in detta pass igen. Ska försöka ge järnet. Dock lär jag vara trött imorgon efter en hel dags jobb. Men det får gå som det går. Veckans träning ser ut så här än så länge:

Måndag: Medeljympa
Tisdag: (Styrelsemöte) får försöka gå en promenad på lunchen
Onsdag: Spinning medel
Torsdag: Spinning bas (gillar inte det här passet särskilt mkt, funderar på om jag ska byta till onsdag o medelpass ist..) Behöver storhandla!!!
Fredag: Gymma på jobbet?
Lördag: Ev. familjejympa + spinning, kan dock bli stressigt då vi ska ha barnkalas för Elliots dagiskompisar kl 14. Annars tar jag en promenad tidigt på morgonen innan frukost.
Söndag: Gymma (med mamma?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar