söndag 1 januari 2012

Två plan

Det första gick ut på kost men träna måste man också göra. Jag längtar efter att få den där kicken som jag vet att jag får av träningen. Det känns riktigt jobbigt att gå på det där första träningspasset men jag måste göra det för att komma igång hur jobbigt det än är! När jag har barnen blir det lite svårt att komma iväg så jag får köra på hemmaträning alt. snabb lunchträning på jobbet. Nu är min träningsvecka inte spikad, beror lite på hur helgplanerna blir men jag bokade iaf pass både fredag och lördag så får jag se vilken av dem jag går på. På lördagen är det min favoritledare så det passet vill jag egentligen helst gå på. Jag blir ju lite som ett barn i en godisaffär nu när jag ser alla pass jag kan gå på. Vad ska jag välja? Samtidigt vill jag inte ta ut mig så här i början, vet ju att kroppen kommer få en chock av träningen och det kommer kännas. Tror jag satsar på två friskispass denna vecka, försöker gå promenader när jag kan och ngn hemmaträning..

Måndag: Cirkelträningspass hemma
Tisdag: -
Onsdag: Medeljympa Friskis (kondition och styrka)
Torsdag: -
Fredag: Powerwalk på morgonen + plankor?
Lördag: Medeljympa alt. annan träning
Söndag: -

Lagade ju lunchlåda till morgondagen och har även laddat med lite lime/citron till vattnet, grönt te, nötter osv som ska tas med till jobbet. Imorgon kör jag detox light genom att dricka en massa citrusvatten och grönt te för att skölja ur kroppen. Denna vecka satsar jag på att äta regelbundet med bra mellanmål, dricka mycket vatten, komma igång och röra på mig. Fylla skafferiet ska jag också göra!

4 kommentarer:

  1. Hmm, var bra..ska hålla ett öga på DIG...du genomför alltid dina planer..jag vet det..jag har upplevt det..men kommer att hålla ett öga eller två öga på dig...INGA KOMPROMISSER TILLÅTS..HEJ FÖRRESTEN prinsessan...god fortsättning....

    SvaraRadera
  2. You know me.. Men bra att du vaktar mig lite. låt mig inte komma undan!
    Hej och god fortsättning!

    SvaraRadera
  3. The stubborn watcher2 januari 2012 kl. 08:45

    I try to know you....I will know you...I like to know you....I want to know you....I am watching you...I look on you with my inquisitive eyes and a lot of commitment.....so you know that I know that what you want.

    SvaraRadera
  4. Got it! No escape. I want you to see me.

    SvaraRadera