onsdag 25 januari 2012

Det går

Varit lite frånvaro från bloggen pga olika anledningar men nu ska jag försöka hålla mig vid liv igen!

Igår kom jag äntligen iväg och tränade. Förutsättningarna var sådär men jag åt ganska bra under dagen iaf. Hade inte ngn bokad plats heller utan fick köa och jag var den sista att få plats, det måste ha varit meningen ;) Fan vad skönt det var att vara tillbaka. Jag känner mig så hemma på mitt stammisställe trots att jag varit borta ett tag. Jag slogs av tanken att "fan vad dumt att jag inte hållit igång". Det är så onödigt att kasta bort hårt arbete. Nu känner jag mig hur peppad som helst trots att formen är lite smått kass men jag ska fixa det! Någonstans ska jag börja och det här var precis vad jag behövde. Endorfinerna rusade och nu ska jag verkligen försöka komma igång!
Ett tips är att inte tänka för mycket kring det här med att träna, inte känna efter heller egentligen.. Bara göra det trots att förutsättningarna kanske inte är helt perfekta. Det värsta som kan hända är väl att man inte orkar och då gör man inte det. inte hela världen liksom. Chansen är större att du faktiskt orkar och då kommer du vara glad att du tog dig till gymmet. Och även om det går halvdant så är ett halvdant pass bättre än inget pass alls.. Just do it!

Nu: Keso med halvtinade rårörda bär, kanel, kardemumma och några hackade mandlar.. mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar