tisdag 3 januari 2012

Day Two

Varit hemma med båda barnen idag. Man blir trött av att vara hemma kan jag bara konstatera. Tränade iaf och har ätit bra mat hela dagen, inga "felsteg"! Dock var jag så osugen på havregrynsgröt imorse så jag skippade det och tog rågkus istället med philadelphia light, massa rökt kalkon och smörgåsgurka.. så god kombo! Blev inget mellanmål heller då frukosten blev ganska sen och jag höll mig mätt på det ända till efter träningen. Enda mellanmålet idag blev på eftermiddagen; lättkeso, knappt ett halvt mellanstort päron, 3 valnötshalvor och kanel. Gott! Middagen blev ganska lik gårdagens med hemlagade köttbullar (kvar sedan julmaten, gjorda på blandfärs och ströbrödsgegga så inte de nyttigaste men åt bara grönt till och en liten bit avocado).
Imorgon planerar jag att jobba och det är skönt när det blir lite mer rutin på dagen. Får se om dagens träning ger någon träningsvärk, känns i kroppen att man tränat iaf även om det inte var stenhårt men en lagom början iaf och jag tog i!

Dagens middag; köttbullar på blandfärs, coctailtomater, avocado och lättkokt broccoli.  Några stänk balsamvinäger på det gröna och limevatten att dricka till. Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar