onsdag 20 april 2011

Träningsdagbok

Fan vad bra det känns att ha kört järnet (igen)! Jag gick och la mig alldeles för sent igårkväll och sov knappt 6 timmar. Var minst sagt trött och seg idag på jobbet och påskgodiset har legat och frestat under alla energidippar under dagen. Eftersom jag var så trött funderade jag på att avboka men min kompis på jobbet M sa att jag kanske blir piggare om jag går och tränar. Tänkte att jag får ge det ett försök i alla fall, det känns ju så bra efteråt. Och jag piggnade till under eftermiddagen, tog mig hem, lagade en snabb middag (omelett med skinka, babyspenat, parmesan o tomat) och passet gick superbra. Som om det inte räckte så körde jag plankor efteråt också. Klapp på axeln. Bra jobbat!
Idag åkte ju sambon iväg med barnen så det känns lite tomt här hemma... och så himla tyst!

Träning onsdag 20/4: Medelspinning, plankor 3 x 35 sek.

2 kommentarer: