torsdag 7 april 2011

Me like, me want....

Jag har länge suktat efter en Kitchen aid.. åh den är så snygg! Jag har en enkel hushållsmaskin som hackar, river och mixar men jag saknar något som kan hjälpa till med t ex bröddegar, bakning osv. De är dyra, runt 5000 kr får man ge för en Kitchen aid men åååh vad fina de är. Det finns andra fina också, t ex Ankarsrum men jag har inte undersökt vilken av dem är bättre. Men kitchen aiden är så himla fin och verkar vara användbar också! Den står högst upp på önskelistan just nu! Men vilken färg är snyggast? Tror jag föredrar pastellerna.. speciellt den som kallas "ice blue" är fin. Har tänkt mig lite turkosa accenter i köket. Men rosa är ju himmelsk med..

Krom

Ice blue

Pink

Röd

Grön

Pink

1 kommentar:

  1. Ankarsrum har blivit "bäst i test" på några ställen, fast Kitchenaid är ju så fin!

    SvaraRadera