tisdag 19 april 2011

Träningsdagbok

Kom på att jag har värdens chans att träna när jag vill kommande dagar då jag är själv. Kanske inte det första man tänker på när man kan göra vad man vill men det är faktiskt lyx att inte behöva tänka på någon annan än sig själv.. otrolig lyx. Jag kan komma och gå när jag vill, har hela sängen för mig själv, bestämmer vad jag ska äta (det gör jag väl nästan alltid ändå men man anpassar ju maten till resten av familjen).. faan vad lyxigt! Jag är drottningen på detta slott! saknar iofs familjen redan nu och de har inte åkt än, har gått och pussat o snusat på barnen ett antal gånger.. mina älsklingar! Det bästa och finaste som finns mina killar. Lucky me som har allt detta.

Nedan min träningsplan, får se om jag fixar den. Har inte planerat så värst mycket för min lediga tid. Tänkte att jag inte skulle planera in något utan ta dagen som den kommer men nu har kusinen anmält intresse för att ses, blir kanske även en träff med barndomsvännerna M och C och mormor fyller år på söndag. Ska inte stressa upp mig utan ändå försöka ta dagen som den kommer och inte pressa mig till något. Jag gör som jag vill. Just det.. jag är ju drottningen på detta slott.

Hittills:
Måndag: Promenad till tåget + medeljympa + plankan 3 x 35 sek.
Tisdag: Promenad till tåget + lunchpromenad 15 min + promenad hem från tåget

Resten av veckan:
Onsdag: Promenad till tåget + Medelspinning + plankan
Torsdag:
Fredag: Långpass medeljympa?
Lördag:
Söndag: Gym?

3 kommentarer:

  1. Bra program...inspirationsgivande.....låt oss köra hård...NU KÖR VI..ÄR DU PÅ GÅNG????

    SvaraRadera
  2. Jag är på G men jagh tar inget för givet, jag lever för stunden just nu. Dock ska man ha lite långsiktiga mål också och det har jag men som sagt, just nu lever jag vecka för vecka. Får bli som det blir. Men jag ger inte upp!!! Passa dig..

    SvaraRadera
  3. Gott och blandat...det låter bra..."leva för stunden också"...immmmmm,,,härligt att du bejakar lusten och låter den krydda dig. Du dansar med fin stil. Du låter också stundens nyans fånga upp dig. DU överaskar ME. FORTSÄTT.

    SvaraRadera