fredag 2 september 2011

Boots

Såg att Boots kommit till Sverige. kommer ihåg kedjan från tiden då jag bodde i Dublin. Hann inte gå runt så mycket där men köpte iaf två väldigt prisvärda saker, duschcreme och en lite tunnare bodylotion med kokosdoft. ÄLSKAR kokosdoft på just duschcreme och lotion. Har produkter från Body Shop och de är riktiga favoriter. Duschcremen är krämig och ganska dryg, bodybuttern väldigt fet och lämnar en liten "klibbkänsla" efteråt, därför jag ville ha en tunnare bodylotion. Produkterna från Body Shop doftar snäppet godare och känns som de är bättre kvalitet men de jag köpte från Boots får fungera som vardagsvarianter. Var så billigt med, för ca 53-54 kr fick jag båda! Ska se när jag hinner till Boots nästa gång, då ska jag botanisera mer bland alla cremer, smink m m.. Love!

I love you coconut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar