fredag 23 december 2011

Mindmapping

Börjar äntligen hitta lite inspiration till det jag vill göra. Efter nyår ska jag börja träna iaf. Det blir en bra tid att starta upp (som vanligt). Jag inspireras av bloggar och spånar lite på hur jag ska lägga upp träningen. Maten. Men jag ska inte gå ut för hårt. Jag ska försöka göra upp en bra plan, ha kul och vara lite minde hård mot mig själv. Sedan smider jag andra planer, det mentala måste få sitt men jag håller det för mig själv än så länge. Får se om det jag vill göra går att genomföra. Något jag alltid velat göra men aldrig blivit av. Nu uppstod en chans via en ny bekantskap. Tror absolut på att det finns en mening med allt och kanske finns det en plan för mig som jag inte vet om, who knows. Men min inre röst pekar åt ett håll och dit ska jag!

1 kommentar:

  1. Mycket hemligheter...gud va intressant...JAG VILL VETA NU...

    SvaraRadera