torsdag 29 december 2011

Just Do It

Måste försöka få lite bättre ordning på mig själv. Slappat tillräckligt länge nu och faktiskt kunnat njuta och inte ha dåligt samvete. Det är framsteg. Det dåliga samvetet finns alltid där annars. Köpt ny kalender för 2012, en viktig detalj och jag valde den med omsorg. Den ska fyllas med allt viktigt. Det ska bli lite ordning med andra ord. Träningen ska också planeras in. Bra mat ska köpas hem så det inte går att göra allt för många felsteg. Det blir bra, jag tror på mig själv. Jag vet ju att jag har det i mig nu gäller det bara att plocka fram styrkan, envisheten och lite av jävlaranamman. Just do it!
Nytt för 2012 blir att jag ska vara snällare mot mig själv, inte ha för höga krav, hitta balansen och ett levnadssätt jag kan leva med, inga quick fixes längre och viktigaste är att ha roligt. Det ska ju vara kul att leva!
Några dagar kvar till jag börjar så tills dess gör jag upp lite planer och inspireras av mina favorithälsobloggar (there´s a word!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar