fredag 23 december 2011

Årsbokslut

Dags att börja summera året och vilket år det har varit. En av de mest betydelsefulla i mitt liv hittills. Stora och svåra beslut, många jobbiga stunder, inget blev som jag hade tänkt egentligen men det har på något sjukt sätt ändå varit ett bra år då jag ju lärt mig otroligt mycket om mig själv. Det är en spännande resa och jag är fortfarande på resande fot kan man säga. Lite mer balans i sinnet men det är en bit kvar. Jag har lärt mig att lyssna mer på min inre röst, det är viktigt. Jag har börjat acceptera mig själv mer. Jag tycker lite mer om den jag är. Jag är fortfarande inte vän med min kropp men jag börjar kanske acceptera den lite mer. Jag har börjat ändra tankesätt kring vissa saker. Jobbiga saker som alltid hängt kvar börjar sakta nystas, kanske blir demonerna lite mindre jag vet inte. Men ja.. mycket "jobb" kvar men jag mår ganska bra just nu, ro i själen, positiva tankar om livet och framtidstro.. 2012 kan ju bara bli ett fantastisk år eller?

Välkommen 2012!

1 kommentar:

  1. Det blir det säkert...du har all förmåga du behöver..du är nyfiken..du kan..du vill...du längtar....du har den lila extra kryddan du kan behöva..du är envis och MM...let,s do it..

    SvaraRadera