torsdag 29 december 2011

Listor

Jag älskar listor.. ja ja.. jag är lite av en ordningsmänniska och jag gillar att rada upp saker på pränt, det blir så tydligt och bra då. Listor kan användas till allt. Jag har under en tid blivit en riktigt procrastinator.. inte likt mig men jag har blivit sådan. Inte bra. Jag ska försöka ta tag i följande lista så jag kan börja 2012 med ett oskrivet blad eller något. Here it goes...

* mejla fastighetsskötaren ang. spisen
* ringa com hem ang. internetuppkopplingen
* hämta cyklarna och vagnen från vår gamla källare
* rensa alla papper
* betala räkningarna
* göra upp en budget
* skriva in alla viktiga datum i min nya kalender
* fixa alla styrelsepapper + protkollet
* ta tag i lagledarrollen (ska vara lagledare i sonens fotbollslag)
* planera träning och mat

Det räcker nu va?

1 kommentar:

  1. Dn har stor och mångsidig förmåga att älska....men din lista är inte komplett........TYCKER JAG.

    SvaraRadera