onsdag 22 februari 2012

Work it baby, work it

Var och tränade i förrgår. Har lyckats bli med träningskompis så nu finns inga ursäkter! Jag har alltid haft svårt  o ta mig till gymet på egen hand. Mest för att jag inte riktigt vet vad jag gör kanske, som att folk ser på mig att jag inte hör till stammisarna. Men i tisdags blev det iaf gymträning för första gången på väldigt länge och det kändes riktigt bra! Blev ct, benövningar, ryggresning och toppades med plankor.. shit.. jag såg inte klockan då min vän tog tiden åt mig och jag satte personligt rekord ha ha.. 1:02, 1:03 och sista 1:46.. helt galet. Var skakigt och instabilt på slutet men kul att jag kunde klara av en sådan tid. Träningsvärken har fortfarande inte lagt sig men idag ska vi försöka få till ett  pass igen. I helgen får jag försöka få till någon slags hemmaträning då jag nog inte har någon som kan vara barnvakt.

Min träningskompis och jag har iaf satt ett slutmål 21/5 alltså om 3 månader så får se hur det går med allt detta. Kul  iaf att  peppa/bli peppad av någon annan, aldrig riktigt haft det. Let´s do it!

This is how we do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar