måndag 27 augusti 2012

Monday rainy monday...

Och så var sommaren definitivt över känns det som. Ruggigt väder i kombo med måndag känns ju sådär. Min dag har dock varit rätt hyfsad idag. Ätit endast bra grejer, inte en endaste chokladbit, fika, nada.. och så lunchtränade jag också!

Dagens träning: 20 min löpning på löpband i tempo 10.7 km/h. (lunchen)

Magträning med boll (när barnen lagt sig)

Matplan v. 35

Mån: Kycklingspett med mango- & avocadosalsa, tomater (ris till barnen)
Tis: *Magsjuk*
(fiskpinnar o ris till kidsen)
Ons: Omelett till mig fylld med 10% ost, kalkon, babyspenat o tomater (min favoritomelett)
Tors: Någon vegetarisk soppa med ngt protein till
Fre: Ev. Vegetariska hamburgerbiffar med tillbehör (inget bröd!)
Lör:
Sön:

Inser att det blir lite svårt att planera då jag inte är helt hundra på planer för fredag och lördag kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar