lördag 25 augusti 2012

Lördag

Jag har barnen denna helg men deras pappa har dem några timmar så då passar jag givetvis på att träna! Har inte haft möjlighet till ett ordentligt pass sedan i tisdags. Blivit två snabba lunchpass dock vilket är bättre än ingenting. Vi ska springa Lidingöstafetten med jobbet 28/9 så jag måste köra en del konditionsträning tills dess. Jag kommer springa 4 km misstänker jag men det fixar jag!

Dagens träning:

Intervaller på CT (program: Hill, level: 11)
min 1-1:30: "lugnt", 10-11,5 km/h
min 1:30-2:30: "Järnet", 19-25 km/h 
1:30 "lugnt
1 min "järnet"osv osv...
totalt 20 min

Bicepscurl 3x13 (nyligen gått upp 1 kg på hantlarna)
Tricepscurl 3x12 (nyligen gått upp 1 kg på hantlarna)
Axlar m. vikter 3x12

Mage 3x10 (sån där ställning där man har en mjuk "halvboll"i ryggen o drar upp benen, nästan raka ben)

Dips i maskin på level 7, 3x10
Sida mage/rygg i ryggresningsställningen o viktplatta på 10 kg, 3x15 på varje sida
Ryggresning i samma ställning, 2x15

Magcirkel:
Fällkniven (heter den så?) 15 st (höll i ribbstolen bakom huvudet)
"Duttar i taket" 15 st
Höftlyft med ett ben utsträckt 30 st (varannan vänster, varannn höger)

3 rundor av denna cirkel

Passet toppades av armhävningar 2x10 o stretch!

Bra jobbat :)

Före träningen (usch, ingen vacker bild. Ser ju hur tjock jag är så  nu jävlar ska jag försöka  gå ner några kg till!)

Efter träningen (lite oskarp bild men svettig blev jag!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar