tisdag 28 augusti 2012

Bläh

Fick någon släng av magsjuka imorse så denna dag har gått i vilans tecken. Vilken skillnad det är på mitt tänk numera. Nu är träningen en så naturlig del av min vardag att en dag jag inte kan träna får det att klia i hela kroppen. Jag mår så himla bra av att röra på mig, svettas, ta ut mig. Jag är hooked! Visst behöver min kropp vila förstås och det får den också men det är en sån skön känsla att träningen är något jag vill göra, inget tråkigt måste. Den känslan tar jag till vara på!

Maten idag har blivit en skamfläck men det får vara så. Är man sjuk så är man. Nya tag imorgon och förhoppningsvis är jag frisk. En del personligt "crap" som tynger ner min tillvaro också men jag försöker hålla huvudet högt och inte låta det påverka mig alltför mycket. Finns en del glädjeämnen också och jag försöker koncentrera mig på det positiva i livet. Haft en underbar barnvecka med mina små älsklingar. Helt galet hur mycket man kan älska sina barn. De är verkligen det största i livet. Vilken lycka och tacksamhet jag känner över att få vara deras mamma. Världens bästa Elias och Elliot, jag spricker snart av kärlek till mina tosar :)

Musik har som vanligt en stor plats i mitt liv och just nu lyssnar jag mycket på Joshua Radins nya skiva men också Drake.. haha..jag har så schizo musiksmak. Drake får mig alltid att vilja shaka min booteyy.. bra träningsmusik också! Och nu längtar jag till Joshua Radins spelning på Berns i september! Can´t wait!!!

Mr Dreamy a.k.a Joshua Radin 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar