måndag 8 augusti 2011

På G

Börjar känna att jag är lite på G iaf. Gick och tränade på Friskis i lördags och det var precis det jag behövde. Förutsättningarna var inte helt perfekta då jag var småbakis från kvällen innan men det gick ändå. Jag orkade med hela passet äcven om jag var trött sista två låtarna. Har fortfarande träningsvärk men det är riktigt skönt! Igår slog jag dessutom till på intervaller. Körde 21 min totalt med 1 min jogg-0,5 min gång-1 min jobb-0,5 gång osv. Var inte alltför jobbigt det heller och gick ganska lätt när man hade 1 och 0,5 minuter att förhålla sig till. Det var riktigt kul, nu gäller bara hitta en träningsapp som passar mitt upplägg så kanske jag får en extrakick i  baken!

1 kommentar:

  1. Bra.Kör hårt. Våga och passa på innan.............

    SvaraRadera