lördag 20 augusti 2011

Just do it!

Jaha.. då var vi där igen. Mina tankar upptas åter igen av "starta om", gå ner i vikt och jada jada jada.. Vore så skönt att en gång för alla bara hitta en hållbar livsstil. Inte behöva börja om för hundratusende gången. Tungt att sitta här i tv-soffan och känna sig allt annat än fabulous. Men å andra sidan är jag en person som gillar utmaningar, förändringar och att kämpa kämpa kämpa.. men till slut blir man ju trött på det där kämpandet också. Nej, jag vill egentligen inte behöva kämpa, jag vill hitta balansen med bra mat och träning. Vara hälsosam på ett hälsosamt sätt ha ha.. där har vi ett uttryck! Jag inspireras mycket av hälsobloggar m m. och nu måste jag verkligen göra något. 5 kg ska bort till en början.. sen kommer vi till den där magiska gränsen som jag inte varit under på väldigt länge, ok kanske när jag var magsjuk vintern 2010 eller nåt. Nej men usch.. jag mår verkligen dåligt över min kropp och jag som skulle hitta den där fucking balansen i år.. ja ja.. året har några månader kvar och min 30-årsdag hägrar.. shit. Imorgon är det ju faktiskt exacto tre månader kvar.. det får bli målet. På 3 månader ska 5 kg bort, deal? usch.. nu skrev jag det så nu ska jag hålla det också.. JUST DO IT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar