onsdag 1 juni 2011

Wishlist

Sitter ibland och drömmer mig långt bort till en materiellt rik värld. Saker är absolut inte allt här i världen men om jag nu drömmer mig bort lite så önskar jag sakerna nedan.. och ja jag har dyr smak! Men jag blir glad för annat också.. men drömma ska man göra ;)

En riktig finsk klassiker (Alvar Aalto)som jag så gärna vill ha. En livstidsinvestering och extra kul med finsk design!

Ett par äkta pärlor saknas i smyckesskrinet.
My baby! Kom till mamma!

Blivit inspirerad av kompisarna som har klockor, det skulle nog vara en snygg accessoar, kanske inte exakt denna men en schysst klocka iaf!

Min mormor har alltid haft flera färger av denna klassiker, det är så mkt barndom för mig. Kommer få en liten i klarglas snart men jag skulle gärna komplettera med en stor och gärna i olika färger. Så fin och ännu en finsk designklassiker!

Länge velat ha en systemkamera. Alltid velat ha fotografering som hobby men inte kommit till skott.. maybe someday?
Ett fint, enkelt, "stelt" guldarmband har jag länge letat efter men inte hittat!

Diamonds are a girls best friend! The bigger the better...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar