lördag 24 mars 2012

Upp en växel

Ok.. beach 2012 utmaningen har hållit på i drygt en månad. Började ganska hårt och gick nog ner något kilo men sedan kom influensan och gjorde sitt. Hamnade lite "off" i allt, ingen riktig matlust, ork osv. Nu har jag slarvat med maten en hel del, träningen har varit si och så och jag har inte alls kommit dit jag hade tänkt vara vid det här laget. Jag hade tänkt i början att skriva upp lite mål, ta före bilder och möta mig men detta har jag alltså inte gjort. Det som varit bra är iaf att jag kommit igång med träningen någorlunda. Träningen känns helt naturlig och det är riktigt kul att "hänga" på gymmet. Bakläxa till mig alltså! Jag tror jag får förlänga min utmaning en månad och göra allt det där jag missat. Vill inte ha en till sommar där jag mår uselt över min kropp och inte vill bada offentligt osv. Har missat allt för många saker i livet pga detta.

Det här ska jag göra senast imorgonkväll:
- Skriva upp mål, delmål osv. Plan A, B och C.
- Ta före bild (om jag lyckas ta en med mobilkameran)
- Mäta mig
- Skriva upp träningsplan, program osv.
- Matplan för veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar