torsdag 29 september 2011

Botten

jaha.. what to say? Jag är verkligen som min blogg heter; Gott och blandat. Väldigt blandad idag. Glad då jag fått nycklarna till min enkla boning, känns verkligen som en lättnad och jag känner mig otroligt vuxen och självständig. Trött av att ha haft för mycket att tänka på och göra och för lite sömn på sistone (same old story jada jada). Fick också trist cancerbesked igår, verkligheten ger en dessa käftsmällar lite regelbundet. Lite personliga bakslag av varierad sort osv osv.. Blandat var det alltså.
Funderar mycket på varför jag måste köra mig själv till botten egentligen. Som om inte det där svarta, kalla hålet var tillräckligt stort så måste jag plåga mig själv lite mer. Verkligen gräva ut det där sista så jag hamnar där på botten. Så frustrerad på mig själv, VARFÖR lär jag mig aldrig?????????? Skärp dig Johanna, ta dig i kragen och sluta lalla. Vad är jag rädd för? Vad är det jag inte vill tänka på? Varför väljer jag den enkla utvägen för? Varför plågar jag mig själv? VARFÖR VARFÖR VARFÖR???????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar